Snedronningen

12 Март

Така и така зачовърках в темата за комиксите и Хосе Андерсен и това, че и аз не знам какво е общото помежду им… Сега нека споделя един комикс с приказката „Снежната кралица“на Хосе-то. Все оше не съм го прочел комикса, така че не мога да коментирам нищо конкретно за него. Но все пак се надявам, че може да се стори интересно на някой и след това да обсъдим на по чашка аквавит екзистенциалното послание в приказката и абе, Хосето мен уважава ли ме?!?

Ето линка за сваляне: Snedronningen (1983) (danish) (data9724-DCP)

П.С: Да припомня отново, че не всеки пдф четец може да прочете този тип файл и аз лично ползвам Sumatra PDF, който е напълно безплатен и удобен за ползване.

Вашият коментар

