Видео

Gitte Hænning – Jeg snakker med mig selv

30 Ноем

Jeg snakker med mig selv
snakker med mig selv
Taler med mit bedre jeg
Jeg hysser på mig selv
Jeg tysser på mig selv
Skænder på mig selv, men nej
Mit hjerte slår på en helt ny måde og det er en helt ny gåde
Som du har givet mig

Jeg snakker med mig selv
snakker med mig selv
taler til den tomme LUFt
jeg gruer for mig selv
truer ad mig selv
hvor er min snusfornuft
Mit hjerte slår på en helt ny måde og det er en helt ny gåde
Som du har givet mig

jeg er tosset og skør og svimmel
er mon det her den syvende himmel

jeg snakker lidt igen
flapper lidt igen
spør? mit hjerte engang til
jeg spør det ganske lidt
spør det ganske blidt
hvad det egentlig er det vil

jeg hvisker til mig selv
tisker med mig selv
for jeg ved jo godt besked
det godt når det dikke-dikke-dikker
dikker det såd?n ja,så? man sikker
dikker det såd?n ja så det? kærlighed

Вашият коментар

